Pagini

Ninge cu secunde albe...

Ninge, ninge, ninge.
Ninge ca-n basme.

La naiba, de ce nu eşti aici?
Să stăm în pat, să ne uităm pe geam cum ninge afară.
Să stăm în pat, să ne privim în ochi,
să stăm în pat, îmbrăţişaţi,
să… nu mai stăm… în pat…


S-a aşezat deja un strat destul de mare de zăpadă…
Şi când ne-am trezi aş face un vin fiert…
şi aş pune scorţişoară să miroasă în toată casa…
şi aş deschide puţin, numai puţin geamul…
să se simtă în toată casa miros de zăpadă, de brad şi de scorţişoară…
şi de matematică străină…


Ninge, ninge, ninge.
Ninge învârtoşat.
Ninge peste case,
ninge peste străzi,
ninge peste parcuri,
ninge peste...


Ninge peste case,
ninge peste păsări,
ninge peste oameni.


Ninge peste fluturi,
ninge peste tavane, pe sub tavane,
peste perdele străvezii,
pe sub ochi, ninge cristalin în ochi,
ninge peste dealuri,
peste văi,
vreau să ningă peste tine,


vreau să ningă peste dealurile tale şi peste văile tale şi să vin să dau zăpada laoparte cu degetele, să suflu uşor zăpada laoparte, să topesc zăpada laoparte, să te topesc, să nu mai rămână nimic decât apa primordială, să rămână numai apa vieţii, apa creaţiei, apa creaţiei şi distrugerii, apă de Shiva, şi să o sorb, să o sorb pe toată, să nu mai rămână niciun strop, niciun pic, să fii în mine, să ningă în mine, să se aştearnă zăpadă în mine, în dealurile mele, în munţii mei, în cubul meu, în lacul meu în care nu stă acum niciun dragon, să ningă dragoni de gheaţă în lacul meu, să devină dragoni de apă, să se topească în vulcan, să devină dragoni de foc, dragoni de onix şi sardonix, să le strălucească ochii când se uită la mine, să le strălucească ochii când se gândesc la mine, când îi chem telepatic, când DragonMaster-ul le porunceşte să se trezească şi să sufle cu foc peste zăpada care s-a aşezat peste lac, pe crestele vulcanului, peste dealuri şi văi, peste case şi păsări, peste oameni, peste părul tău, peste colierul tău de onix şi sardonix pe care vreau să-l văd strălucind sub tavanul inimii mele…

----------------
Listening to: Muggsy Spanier - "I'm Crazy Bout My Baby"; [2003 - The Golden Years Of Jazz Vol. 5 (Disc 1)]
via FoxyTunes


0 pareri:

Trimiteți un comentariu